Vše o nákupu

Zalíbil se Vám nějaký oděv a chtěli byste si ho objednat? Můžete to udělat přes náš e-shop. Pokud nenajdete oděv v nabídce, napište mi.

V e-shopu je zboží nabízeno v několika konfekčních velikostech dle aktuální nabídky. Stačí, když najedete myší na menší tlačítko s požadovanou velikostí a objednáte si, co potřebujete.

Chcete jinou velikost nebo barvu oděvu?

U některých oděvů najdete možnost nechat si ho vyrobit na zakázku. V takovém případě máte dvě možnosti. Buď naleznete barvu či velikost, kterou byste chtěli, přímo v nabídce eshopu a můžete si ji přes eshop klasicky objednat. V druhém případě jste nenašli to, co byste rádi, a proto mě neváhejte napsat na email: novaroba@novaroba.com.

Jaké konfekční velikosti zde najdete?

Většinou velikosti 36,38,40,42 (tj. S, M,L,XL). Velikostní tabulky najdete zde.

Normální dámské velikosti (+- 2 cm)

Velikost 34 36 38 40 42 44
Obvod prsou 80 84 88 92 96 100
Obvod pasu 62 66 70 74 78 82
Obvod boků 86 90 94 98 102 106

Co když nemáte klasickou konfekční velikost nebo si velikostí nejste jisti?

Ráda Vám poradím. Do emailu mi, prosím, napište Vaše obvodové míry – obvod přes prsa, pas, boky a výšku postavy. Ozvu se Vám.

Jak se správně změřit?

Údržba oděvů

Dávám přednost oděvům z přírodních materiálů a také se snadnou údržbou. Ojedinělé kousky si však zaslouží zvláštní péči. Každý oděv je vybaven visačkou s údaji o jeho údržbě, prosím, respektujte je.

Například oděvy z elastických materiálů (tj. trička, elastické šaty, apod.) jsou jednoduše udržovatelné. Je možné je prát v pračce a žehlit. U elastických materiálů není doporučeno používat aviváž, jelikož elastickému vláknu to neprospívá.

Nakupování v eshopu

Objednejte si oděvy přes e-shop, zvolte si požadovanou velikost případně barvu. Zvolte, zda chcete zboží ze skladu nebo ho chcete vyrobit na zakázku. Zadejte Vaše kontaktní údaje a odešlete objednávku. Pak vyčkejte na potvrzení Vaší objednávky. Po obdržení čísla objednávky, prosím, zaplaťte příslušnou částku převodem na účet a vyčkejte na dodání zásilky. Během Vaší objednávky s Vámi komunikuji a informuji Vás o jejím stavu.

Potvrzení objednávky

Přijetí Vaší objednávky Vám potvrdím e-mailem a tím objednávka nabývá charakteru kupní smlouvy.

Zaplacení zboží

Objednané zboží je potřeba zaplatit předem převodem na účet. Ceny jsou uváděny včetně DPH, jelikož nejsem plátce DPH. Zboží Vám může být odesláno až po připsání Vaší platby na náš účet.

číslo účtu v mBank: 670100-2209555436/6210

variabilní symbol: číslo Vaší objednávky, které dostanete e-mailem

Převod peněz Vám potvrdíme emailem.

Kdy obdržíte zboží aneb dodací lhůta?

Oděvy, které jsou skladem, odesílám do jednoho týdne od přijetí platby na účet. Oděvy vyráběné na zakázku jsou většinou hotové do 3-4 neděl od přijetí platby na účet. Záleží na aktuální vytíženosti. O odeslání zásilky budete informování emailem. Pokud by se mělo dodání zboží prodloužit, kontaktuji Vás přes email.

Způsob dopravy a poštovné

Poštovné při platbě převodem z účtu je obvykle 120 Kč. Zboží je posíláno jako cenný (pojištěný) balík prostřednictvím České pošty. Do jiných zemí mimo ČR se poštovné odvíjí dle aktuálního ceníku České Pošty a typu zásilky.

Je možné si zboží vyzvednout osobně?

Ano, můžete si ho vyzvednout našem v kamenném obchodě. Při osobním odběru se, prosím, předem domluvte na konkrétním termínu schůzky.

Balení zboží

Zboží zasíláme pečlivě zabalené podle objemu Vaší objednávky. Většinou jsou oděvy zabalené v uzavíratelných sáčcích a obálkách.

Co dělat při poškození obalu zásilky?

Pokud je balíček nějak deformován či roztržen, mohlo tím dojít k poškození zboží uvnitř balení. Pokud si myslíte, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození zboží během přepravy, oznamte tuto skutečnost při přebírání zboží a trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu v jakém byl balík doručen a o případných dalších poškozeních.  Zajistíte tím snazší řešení případné pozdější reklamace.

O případném poškození zboží mě ihned informujte. Uveďte prosím číslo Vaší objednávky, vzniklý problém a zanechte na sebe kontakt (nezapomeňte uvést číslo zásilky).

Kupní smlouva

Smluvní vztah při uzavření obchodu na dálku mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je kupujícímu zasláno prodávajícím na jeho emailovou adresu.

Zboží vyráběné na zakázku

Vyrobení oděvu na zakázku můžete využít v případě, že chcete jinou než nabízenou velikost či barvu nebo chcete oděv přizpůsobit Vaší postavě (třeba zkrátit nebo prodloužit). U takovýchto zakázek objednaných přes eshop nelze uplatňovat vrácení zboží do 14ti dnů bez udání důvodu, nelze požadovat vrácení peněz, výměnu zboží či jiný způsob satisfakce.

Zrušení kupní smlouvy

V případě, že nejste spokojeni s dodaným zbožím a splňujete podmínky pro vrácení peněz dle §53, informujte nás o Vašem rozhodnutí odstoupit od kupní smlouvy nejpozději 3 dny od Vašeho převzetí zboží. Zboží, které chcete tímto způsobem vrátit, prosím, odešlete na adresu (bod 2) do 14ti kalendářních dní ode dne, kdy balíček se zbožím byl uložen na poště nebo osobně doručen kurýrem přímo do Vašich rukou.

Postup:

  1. informujte o vrácení zboží předem prostřednictvím emailu, kde uvedete číslo Vaší objednávky a číslo Vašeho účtu (v případě vrácení peněz)
  2. zboží zašlete jako pojištěný doporučený balík (ne na dobírku) na adresu: B. Divínová, V Újezdech 6, Brno, 621 00
  3. zboží nesmí jevit známky jakéhokoliv opotřebení, musí být v původním balení se všemi jeho součástmi a jeho vzhled musí odpovídat stavu, ve kterém bylo zakoupeno. Nesmí být použité, vyprané, znečištěné nebo poškozené.
  4. bude-li vrácené zboží v pořádku, peníze Vám bankovním převodem na Váš účet pošlu zpět do 10ti dní od převzetí zboží. V případě, že nebude odpovídat původnímu stavu, vyhrazujeme si právo vrácenou částku snížit o náklady spojené s jeho obnovou.
  5. peníze budou vráceny pouze za zboží, ne za poštovné
  6. pokud chcete vyměnit zboží např. kvůli volbě špatné velikosti, můžete tuto změnu jednou uskutečnit (viz. bod 1,2,3). Časové lhůty jsou stejné jako v případě vrácení zboží.

Jaká je záruční doba a podmínky klasické reklamace?

Záruka může být uplatněna pouze po dobu záruční doby. Pokud není stanoveno jinak, záruční doba trvá 24 měsíců a začíná dnem převzetí zboží kupujícím. Reklamované zboží buď pošlete jako pojištěnou doporučenou zásilku nebo ji osobně předejte. Při reklamaci je potřeba doložit doklad o koupi.

V případě reklamace na dálku a zasílání reklamovaného zboží, zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Zásilky zasílané na dobírku nebudou přijaty. Zásilka musí být pojištěna na svou cenu pro případ její ztráty nebo poškození přepravcem.

Reklamační adresa: B. Divínová, V Újezdech 6, Brno, 621 00

Záruka se nevtahuje na zboží poškozené, nadmíru opotřebované, na vady způsobené užíváním, nedodržováním návodu péče o zboží, porušením obvyklých zásad užívání zboží, zásahem vyšší moci.

V případě, kdy má zboží v záruční době prokazatelně neodstranitelné vady, má kupující nárok na výměnu zboží za zboží stejné kvality a druhu, na opravu zboží na náklady prodávajícího, nebo na vrácení kupní ceny bankovním převodem nebo složenkou. Nevracíme peníze za poštovné.

Postup při reklamaci

V případě objevení reklamovatelné vady, sdělte tuto skutečnost písemně na e-mailovou adresu: novaroba@novaroba.com.

V oznámení o závadě uveďte Vaše jméno a příjmení, email a telefonní číslo, číslo Vaší objednávky, popis závady a jejího vzniku. Na výzvu prosím zašlete zboží na adresu (viz. výše). Reklamovat zboží je možné na dálku i osobně.

Do 30ti pracovních dnů od obdržení Vaší reklamace Vás budu informovat o stanovisku k závadě.

O druhu vady a uplatnění záruky rozhoduje prodávající v souladu s reklamačním řádem. Při nesplnění některé z výše uvedených podmínek není možné akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno zpět i s příslušným odůvodněním. Reklamace nemusí být uznána také v případě, že zboží dostatečně nezabezpečíte vhodným způsobem pro přepravu (v případě zasílané reklamace).

Reklamované zboží zasíláte na Vaše náklady.

Opravené nebo vyměněné zboží Vám bude odesláno nebo předáno do 30ti dnů ode dne zahájení reklamačního řízení (den, kdy zboží od Vás převezmu).

Reklamační řízení končí dnem odeslání vyřízené reklamace.

Autorská práva

Obsah těchto internetových stránek je chráněn českými a mezinárodními právními předpisy o ochraně autorských práv a je vlastnictvím Barbory Divínové.

Jakékoliv jiné použití těchto stránek nebo jejích částí, např. fotografie zboží, včetně jejich reprodukce, modifikace, distribuce, vystavování a provozování, je zakázané. V případě, že byste chtěli fotografie použít k propagačním účelům, neváhejte nás kontaktovat.

Ochrana osobních údajů

Osobní údaje, které poskytnete pro uskutečnění objednávky, jsou použity k jejímu zdárnému vyřízení a nejsou poskytovány žádným třetím subjektům.

Platnost

Tyto informace a obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2013.